Bibliotheek Wise-app is vernieuwd

Er is een update beschikbaar van de Bibliotheek Wise-app. Met deze app regel je eenvoudig al je bibliotheekzaken, waar en wanneer het jou uitkomt. De vernieuwde app bevat een verbeterde zoekfunctie, nieuwe vormgeving, eenvoudiger menu, een gepersonaliseerde startpagina en de mogelijkheid tot het aanzetten van pushnotificaties. Ook is de app nu in het Engels beschikbaar.
Hoe werkt het?
Ga naar de App- of Play-store en zoek op ‘Bibliotheek Wise’. Je klikt op de naam van de app en vervolgens op ‘werk bij’. Als je de bijgewerkte app vervolgens opent, moet je opnieuw inloggen. Zoek op de naam van je eigen bibliotheek en de ‘Bibliotheek Gelderland Zuid’ verschijnt. Klik hierop en je kunt inloggen met je eigen inloggegevens. Bekijk en verleng je geleende materialen, krijg pushnotificaties voor inleverdata, doorzoek de catalogus, reserveer titels en beheer je gegevens. Als de voorkeurstaal op jouw telefoon niet op het Nederlands staat ingesteld, krijg je de app in het Engels te zien.
Goed om te weten
Veel van de gemelde inlogproblemen zijn met de komst van de vernieuwde app opgelost. In de app staat nu ook de streepjescode en het nummer van je bibliotheekpas. Helaas kun je met deze digitale pas geen materialen lenen via onze uitleenapparatuur. Hiervoor heb je nog steeds je fysieke pas nodig.
Kom je er niet uit? Bel onze klantenservice via 024 327 49 11 (bereikbaar op maandag t/m vrijdag van 9.00 uur tot 18.00 uur).